torsdag 4 juli 2013

Vardagsprat

Två dagar kvar till semestern, och jag rycks allt mer med i det sövande tempo som alla håller här på kontoret. Dessutom är det ju så att jag snart slutar på det här jobbet och den vetskapen bidrar ju definitivt till att man drömmer sig bort, bara en fot kvar här av två. Jag sörplar kaffe, återapplicerar läppstift och glor ut genom fönstret. Kommer sakna den vackra utsikten om inte annat...

Bäst att gå ned i gymmet nu och rycka lite som vi brukar säga här, i stängerna alltså. Kanske sista gången på några veckor. Har redan börjat planera hur semesterträningen ska se ut. Eftersom vi har lånat en bil i år så kan jag packa in mina kettlebells! Och min hemgjorda TRX. Dessa, en gräsmatta och en pojkvän som inte helt frivillig träningspartner, tror jag kommer göra susen i sommar :)


Avslutar med en bild på gårdagens middag. Min favoritsallad, lammkorv, tomater, koriander (alltid!), majo och soltorkade tomater-gegga. Ibland får man till det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar