torsdag 5 juni 2014

Blogbag, vandrande strumpor och kaxiga läppstift.


Lite som att hämta ut en låda från typ iHerb tycker jag, den här blogbagen från Loppi. Tummen upp på det mesta av innehållet - favoriterna var nog sockorna (eftersom mina sportsockor ständigt rymmer), BUS-moussen, Dinosauriefilmen ("mamma det är så spännande!") och kanske duschkrämen - för brukar ändå köpa den ;-) Plastvattenflaskor är inte för mig, inte riktigt heller kosttillskotten men självklart käkade jag upp både naturdiet-baren och vitamingodiset. Det sistnämnda var sjukt gott. Innehållet spelar mindre roll : )

Ni vet ju att jag är lite av en läppstiftsjunkie och läppstiftet som följde med - Sheer botanical från Yves Rocher - var superfint i färgen men lite för just sheer för mig. Dvs genomskinligt. Jag gillar ju att läppstift som är en högpigmenterad käftsmäll ;-) Det kräver dock lite övning det där - att våga gå ut med ett sådant utropstecken i ansiktet - så då kan man definitivt mjukstarta med något lite svagare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar