torsdag 10 juli 2014

Fem bästa: Hälsoapparna

Vi kör fem stycken, för det finns så många bra.

Måste ju säga MammaMage nu dårå fast jag är dålig på att köra den regelbundet. Så smart utformad ju! Två saker ogillar jag dock - vill kunna spela musik samtidigt, samt att; what's up with den där vilopausen i SLUTET av varje övning...?
Älskar Blogilates just nu. Så fint uppbyggt community. Samt att Pilates is growing on me hela tiden. Superbra sätt att hitta kopplingarna i kroppen igen efter gravditeten.
Shapeupclub har blivit Lifesum och är verkligen riktigt vass numera. För att logga kost och sånt alltså.
Menskoll. Eller Period Tracker som den också heter. Den räknas väl ändå in i hälsokategorin? Skönt att ha koll.
Moves. Sen jag skaffade FitBit inser jag att den inte är så tillförlitlig men det är ändå himla kul att ha koll på hur långt och vart man går, cyklar eller åker.


1 kommentar:

  1. Kanon, tack för tipsen! Jag kör mamma-mage, men ska genast prova blogilates. Snyggt jobbat med uppnådda mål! Ha en fin dag!
    Linda

    SvaraRadera