tisdag 1 juli 2014

Trevligt att ha sig själv som inspiration

Kollar tillbaka hur formen var innan jag blev gravid denna gång, den här bilden togs på vintern innan (på våren så blev jag ju sjuk och fick sköldkörtelproblem osv) och där var jag nog som mest vältränad.

Starkare än någonsin, frisk, pigg och glad. Kosten funkade, träningen var riktigt rolig. Dit siktar vi igen!

Körde då mycket CrossFit, tung styrketräning och styrkelyft samt periodisk fasta (OBS - inte för viktnedgång dårå för den som inte läst bloggen tidigare, åt som en häst).


3 kommentarer:

  1. Har också en gammal bild på mig själv som inspiration. En bild tagen efter ett år med Olga. Jag gjorde lätt 300 walking lunges utan paus, sprang en del, körde styrka, intervaller och åt bra. Skönt att ha sig själv som förebild och inspiration eftersom man då VET att man kan komma dit.

    SvaraRadera
  2. Fasen vad snygg du är! Alltid lika roligt att ha sig själv som inspo, det måste ju ändå vara den bästa inspon man kan ha?!

    Sv: Jaa, den doftar riktigt mycket citrongräs vilket gör att man luktar väldigt mycket "natur" om man jämför vad jag brukar köpa på H&M tillexempel. :-) Rekommenderas verkligen!

    SvaraRadera